VIP   TRAILS   ISRAEL
מועדון ריצות שטח , מרתונים וריצות ארוכות

| | ריצות ספונטניות | | מסביב המסלולים | | מאגר מסלולי שטח | | לוז הקרוב | | מסלול השבועי | | פרטי הקבוצה | | אודות המוביל

מרתון קצרין
ארבעה חברים יצאו למרתון ברמת הגולן 2015, בים, בם, בום. ניר, סמי, דורון ואני. לקחנו יום חופש ויצאנו לדרך בדרך עצרנו בכפר תבור, ביקרנו ביקב ונהנינו מהטעימות. במפעל מצריפן עצרנו, יופי של מקום. המשכנו לכפר קמא, למוזאון בצ'רקסי. סיור של שעתיים, למדנו כל כך הרבה בזכות המדריך הנפלא שאירח אותנו. מומלץ ביקור עם המשפחה. ביציאה מהכפר, רכשנו כמה ממאפה המקום, היה טעים. בפה אחד הוחלט שהעצירה הבאה, היא במסעדה על יד הכינרת. עמסנו פחמימות ושתינו, היה כיף גדול. עלינו לרמת הגולן דרך חמת גדר וזכינו לתצפית מדהימה של הכינרת במצפה השלום. נוף מגלויה, הכינרת מתפרסת כמו נסיכה בשלוותה וביופייה. קצרין, ערב פסטה מאורגן יפה, פוגשים עם חברים לריצה, אווירה של אהבה לריצה. ויתור על ערב בירה, הביא אותנו ישר לצימר, ואחרי זמן קצר, כל אחד מאתנו שקע בחלומות. בוקר המרתון, ההסעה מביאה אותנו להר בנטל לקו הזינוק. קצת קריר, הזריחה מתחילה, ואנחנו זוכים בנוף מדהים. המסלול אתגרי, הוא מתחיל בירידה של כמה מאות מטרים על הכביש ונכנס לשטח בסנגל מאוד טכני של כמה ק"מ עד עין זיון, הפריחה מדהימה. ההמשך הוא קטע מישורי, הפרות וסוסים נחים בשדות, זה פשוט מקסים. עלייה ראשונה משמעותית לטורבינות, עוברים קצת להליכה. ירידה ארוכה על שביל לבן מחזיר את החיוך. עלייה השנייה בהר חוזק מזכיר לנו שהטבע שולטת פה. המשך המסלול די מישורי ואתגרי, המון שלוליות, טנקים עברו בשטח ואנחנו נאלצים לרוץ בתוך העקבות שלהם, קשה ולא נוח אבל זה חלק מהחוויה. במתחם סיום, הכול מאורגן יפה. לעומת שנה שעבר כאשר הגענו לצימר, שכבנו שעה וכל אחד התפתל מכאבים, השנה לאחר חצי שעה, היינו כבר מוכנים ליציאה וישר לארוחת סיכום. ארבעה חברים חזרו ממרתון ברמת הגולן עם פודיום של ניר, בים, בם, בום. נהנו מכל רגע