VIP   TRAILS   ISRAEL
מועדון ריצות שטח , מרתונים וריצות ארוכות

| | ריצות ספונטניות | | מסביב המסלולים | | מאגר מסלולי שטח | | לוז הקרוב | | מסלול השבועי | | פרטי הקבוצה | | אודות המוביל

מסטיה-אושגולי, יום הראשון
מסטיה-זבישי, 16 ק"מ
לנו בגסט האוסים מאוד צנועים ונחמדים בכפרים בדרכנו. נחתנו בטיביליסי מעט אחרי חצות והמשכנו ישירות לעוד כ11 שעות נסיעה לא פשוטה למסטיה - היא העיירה המרכזית בחבל סוונטי. אחרי לילה ללא שינה, ארוחת צהרים כפרית, עשירה וצבעונית, התארגנו במהרה ויצאנו ליום ההליכה הראשון מסטיה - זאבשי. אורכו כ-16 ק"מ. טיפוס של 763 מטר. עלינו מהעמק שבו מסטיה שוכנת לעבר עמק מולאחי לכיוון זאבישי. סטינו לסינגל תלול מאוד דרך היער שדרש מאתנו כוחות שלא ממש היו לנו לאחר טיסה ונסיעה בלילה ללא שינה. ההגעה לפסגתו של הר אושבה המרשימה. קו גובה 1840 מטר. ההליכה באוכף, מעבר ההרים, חציית שדות ירוקים, פרות רועות בחופשיות באחו - בהחלט פיצו במהרה על התשישות. תצפית יפה נפרשה לעיננו על כל עמק הסוונטי. משם מגמת ירידה בשבילים צרים לאורך המדרון. עברנו בכפרים Murkesheli ו Zhamushi על שביל צר במדרון ההררי. ירדנו לנהר מולכורה. המשכנו בצדו הצפוני של הנהר עד לחצייתו בגשר עץ ומשם דרך Chvabiani עד לZhabeshi. פה אור יום נמשך עד מאוחר 21:00 בערב. ההליכה המאומצת מרעיבה, האוכל המקומי פה נפלא. אכלנו ונפלנו שדודים למיטותנו