| אחרי ירושלים ותל אביב, יצאנו להתרשם מאשקלון והאמת היה מקסים ביותר. התחלנו מחוף ברנע עד המרינה הקסומה, הרגשה של חו"ל בעיר הדרומי, סירות רבות במפרץ, מסעדות מול הים, ממש יפה ומומלץ לבקר. משם נהנו מהליכה על חוף הים, תמיד מקסים לשמוע את הגלים, לראות דייגים וצעירים בים, זכינו ברגעיים של שקט ושלווה. המסלול הוביל אותנו לגן הלאומי תל אשקלון, פעם הראשונה שלי ,הופתעתי מהמקום כל כך יפה שמשלב חניון לילה עם אתר היסטורי מדהים, תמיד שמח לגלות עוד מקומות בארץ היפה שלנו. אחרי 8 ק"מ של חוויה נהדרת , נסענו לרחוב הרצל באזור הישן, שוב היה מקסים ללכת לאורך הרחוב, מלא חנויות, מסעדות עממיות ובעלי מלכה של פעם כמו "מאיר החייט" , לא מהרנו לשום מקום ונהנו מפלאפל טעים אצל בוארון , מומלץ. סיימנו את הטיול בשוק העירוני ובביקור במוזאון החאן ותולדות אשקלון שממוקם במבנה היסטורי יוצא דופן (המסגד הגדול לשעבר). המקום מציג תערוכות מתחלפות של אמנים מקומיים, ממצאים ארכיאולוגיים וחצר סרקופגים מרשימה.
ביקור מקסים של כמה שעות בעיר הדרומי, מומלץ מאוד.
תודה ליגאל, אריק ואלן על חברותה, צוות מקסים
|