VIP   TRAILS   ISRAEL
מועדון ריצות שטח , מרתונים וריצות ארוכות

| | ריצות ספונטניות | | מסביב המסלולים | | מאגר מסלולי שטח | | לוז הקרוב | | מסלול השבועי | | פרטי הקבוצה | | אודות המוביל

ד"ש ממסע בזמן בעמק המעיינות , 18 ק"מ
לא הרבה יודעים שעמק בית שאן היה פעם לב המסחר במזרח התיכון כי העמק נמצא בין דמשק לירדן,ציר לעברת סחורות יוקרתים, במקום גם מקורות מים רבים עזרו לחקלאות בכל הזמנים. כדי להבין יותר, התחלנו את היום בביקור בגן לאומי בית שאן. אחד האתים המרשימים ביותר מתקופה הרומאים והביזנטית. הלכנו כמו תיירים ברחוב הראשי של העיר, הרחוב סלולה אבני בזלת שבצדיו שורות של עמודים גבוהים ומרשימים. ביקרנו בבית המרחץ ובתיאטרון הרומי, חוויה לדמיין שגרו בתוך העיר ובסביבתם מעל 40 אלף אנשים. המשכנו את המסע בזמן לאורך נחל חרוד שבו גילינו עוד מלא עדויות על תקפות שעברו, גשר הקטוע המרשים ביופיו, אבני מייל , מערות קבורה ועוד גשר רומי עם זרימת מים מדהימה. יצאנו מנחל חרוד בחניון הקנטרה ומשם חזרנו לשנת 2024 מסביב בריכות דגים מודרניות וענקיות של הקיבוצים. עצירה במצפור צפרים זיכה אותנו לראות להקות של ציפורים ואת הגלבוע לובשת שמלה ירוקה, כל כך יפה. לאורך שדות חיטה אינסופים המסלול הוביל אותנו לנחל הקיבוצים, היינו לבד לגמרי לכן ביצענו כמה סיבובים בתוך הצינור עם זרימה חזקה של מים , חזרנו להיות ילדים לכמה רגעיים, כמה כיף ואושר. עוד טבילות בעין מודע, הבירות והנשנושים התקבלו בשמחה, חגיגה קטנה בתוך המים. לא יכולנו לא להגיע לעין שוקק, טבילה בגן עדן של האזור ומשם לטבילה אחרון בגן השלושה עם פריסה טעימה מאוד. זכינו במסלול קסום ביותר, במזג אוויר אידיאלי , 18 ק"מ של אושר עם חברים מקסימים ביותר. בטוח נחזור בקרוב כי יש עוד כל כך הרבה מקומות לגלות ומעיינות נוספות שדורשות קפיצות . הלב שלנו עם החיילים וחיילות בחזיתות השונות, שהחטופים יחזרו מהר הביתה