VIP   TRAILS   ISRAEL
מועדון ריצות שטח , מרתונים וריצות ארוכות

| | ריצות ספונטניות | | מסביב המסלולים | | מאגר מסלולי שטח | | לוז הקרוב | | מסלול השבועי | | פרטי הקבוצה | | אודות המוביל

ד"ש מדו יומי , מקורות מים בצפון 2013
מסורת היא מסורת, לכן שוב יצאנו לבקר ולגלות עוד פינות קסומות בארץ היפה שלנו בהבדל אחד , הפעם ללא ריצה, ללא הליכות ארוכות אלה בדילוגים עם רכבים, קרוב לכל הפינות הקסומו. בירכה ימקה, הליכה קצרה מקסימה בתוך הכנרת ולאורך עצי תמר, מגלים מקום קסום ביותר עם מים צלולים וחלומי. אנחנו כאן לבד, פעם הראשונה של כולנו, שמחה גדולה לגלות את פינה גן עדן, החגיגה מתחילה בטוב, אנרגיות טובות ממלאים אותנו, רק חיוכים ושמחה גדולה להיות כאן ,מתחילים לצלם מכל הזוויות נהנים מכל רגע ולא ממהרים לשום מקום. בנסיעה קצרה, מבקרים בעין איוב(המפל הנסתר), כן תמיד כיף לקבל את זרימה המפלים הקרים ומיד לטבול במים חמים של הכנרת, חוויה מדהימה, שמחה גדול ,ממשיכים לצלם. בריכת המשושים, כבר הרבה זמן רציתי לגלות את המקום והנה הגיעה הזדמנות. ירידה נחמדה בשביל הנחל בסימון כחול, נכון חם אבל מחכה לנו בריכה מדהימה ביותר שבה חלמתי כל כך לגלות. המציאות מעל הציפיות, מקום מדהים ביותר ביופייה, הבריכה מעוצבת בעמודי בזלת שרובם בצורת משושים ועם מפל מקסים. הזהירו אותנו שלפי משרד הבריאות היא מזוהמת לכן רק חלקנו העזו לטבול, כמובן גם אני, היה שווה ביותר לשחות עד המפל וליהנות מגן עדן הקטן. בתוכנית היינו צרכים לבקר במפל דבורה ובמפל ג'ילבון אבל בגלל חומס הוחלט לשנות כיוון ולבקר בבריכת הקצינים. החלטה נבונה ונכונה, זכינו בעוד בריכה קסומה עם נוף מדהים על מאגרי מים שבסביבה, רגעים של אושר עם בירות, נשנושים ואבובים, רגעיים של אושר עם צוות מדהים ביותר. נוסעים יותר צפונה לאנ"א תל חי, המקום הקבוע שלנו ללינה, נקי, מסודר עם נוף קסום לגליל העליון. שנ"ץ של שעה והנה אנחנו לכיוון כפר ע'ג'ר שהוא כפר עלווי השוכן על הגבול שבין לבנון לבין ישראל, שם מחכה לנו הדרכה על ידי חוסן, בחור מקסים ביותר. היה אסור לביקור בכפר עד לפני שנה בגלל סיכון בטחוני. הדרכה מעניינת מחוסן שהוביל אותנו לתצפית על לבנון כל כך קרוב, בסמטאות הכפר ובגן השלום המרשים ביותר ביופיו, כמובן למדנו על ההיסטוריה ועל המיקום אסטרטגי של הכפר, יואב השלים לנו עוד סיפורים מרתקים מהעבר הצבאי שלו באזור, המון תודות. היה מושלם לסיים עם טעימות של ממתקים תוצרת הכפר. היינו עוד קצת רעבים אז התבקש סיום מושלם במסעדה אמיגוס, היה טעים ביותר. בחזרה לאנ"א תל חי, אני ישר לחדרי לחלומות למרות שהחברי נשארו לעוד רגעיים ארוכים במרפסת לבירות מחתחת הכוכבים ולהסברים על האזור מסגן ראש המועצה, אלופים! לאור הדמדומים, כמה אלופות יצאו לריצה קלה בשדות של הגליל עליון, פשוט לא מתעייפות ! כאשר התעוררתי משנת דוב, דבר ראשון בדקתי שלא צמח לי זנב מהטבילה בבריכת המשושים והלכתי לפגוש את האלופים שלי במרפסת עם הנוף המדהים של גליל העליון, כמה רגעיים של שלווה וזיכרונות מחוויות של היום הקודם, כמה כיף היה ומשם לארוחת בוקר מגוון וטעים. מומלץ ביותר להתארח עם המשפחה באנ"א תל חי, מחיר לכל כיס והמון מסלולים בסביבה. בנסיעה קצרה, הגענו לגשר בנות יעקוב ומשם לגדה של הירדן שבו כבר עשרות אוהלים תפסו מקום ליד הירידות לנחל. כן, הצלחנו למצאו מקום מתאים, טבילה במים קרים כאשר השמש מחמם אותנו, אין יותר כיף. נשלפו בירות, נשנושים, אבובים, רגעיים של אושר שלא ניתן לדמיין גם בחלומות, מקסים ביותר, חזרנו להיות ילדים. עוד נקודות חלומיות שרציתי להוביל את החברים , הם בירדן ההררי, לכן בשביל בסימון אדום משובש מאוד, לדעתי לא מתאים לרכבים פרטים אבל ראיתי כמה מהם, עצרנו במצד עטרת לטבילה מקסימה עם המון שקט ושלווה, כמובן שוב נשלפו בירות, נשנושים, אבובים, כמה כיף ואושר. לנסוע לאורך ירדן הררי, עוד חוויה לראות את הירדן המתפתל ויורד בעוצמה לכנרת לכן חיינו חייבים לטעום קצת מהעוצמה שלו, ירדנו לגשר כפר הנשיא, שביל בסימון שחור, לטבילה אחרונה לדו יומי. כמה מדהים היה לשים כסאות באמצע הנחל, להרגיש את כוח ויופי של הטבע, לאכול אבטיח, לסיים את כל הבירות ואת הנשנושים, חוויה סיום חלומית ביותר. המשכנו לאורך הירדן ההררי עד כרכום ומשם טקס סיום שמח ביותר עם ריקודים ושיר סיום שאומץ לאורך כל הטיול חברים מדהימים ,אבי, שרית ששון, שרית מאור ,אייל, גלית, קרן-אור, יואב, טלי משה, טלי טלטלמן, לירן, המון תודות שבאתם לבקר ולגלות מקורות מים בארץ היפה שלנו, משפחה של אלופים שיר הטיול https://www.facebook.com/watch/?v=700607473641266