VIP   TRAILS   ISRAEL
מועדון ריצות שטח , מרתונים וריצות ארוכות

| | ריצות ספונטניות | | מסביב המסלולים | | מאגר מסלולי שטח | | לוז הקרוב | | מסלול השבועי | | פרטי הקבוצה | | אודות המוביל

ד"ש מסוף שבוע בחופי סיני 2022
סוף שבוע מושלם ביותר עבר על הנבחרת 21
אז מה היה לנו שם
עברת בקלי קלות את מעברי הגבולות, הסעה מאורגנת למתחם הלינה MAGIC TABA LAND, חדרים עם מזגן, שירותים ומקלחת שהם נושקים לים, מתחם מסקסים ביותר, אוכל מציון ואווירה של חופש, בדיוק מה שתכננתי, מעבר לציפיות שלי. ביום הראשון נהנו מהמקום בלי למהר לשום מקום וזכינו גם בשיעור פילאטיס על מרפסת בית קפה עם נוף מהדהים על הים בהדרכה של שרית. המשכנו לערב עם ארוחת ערב ,ריקודים, בדיחות והרבה צחוקים. יום השני התחיל בריצת בוקר והוקדש כולו ליום צלילות עם שנורקלים ולכן נסענו לדהאב במיניבוס ומשם בטנדרים לחור הכחול לצלילה ראשונה, ההתרגשות הייתה בשיאה ונהנו מכל רגע לשחות ולגלות כל כך הרבה דגים. לאחר שעה, עלינו על סירות לכיוון ראס אבו גלום, חוויה נחמד שכללה המון קפיצות מעל הגלים, הגענו רטובים לגרמי והמדריך צחק כל השייט. שוב עלינו על ג'יפים שהובילו אותנו לאורך חוף כל כך יפים עד הלגונה הכחולה, אחד החופים הכי יפה בסיני. המים היו כל כך כחולים וצלולים, גילנו עוד גן עדן על כדור הארץ. היה כל כך כיף לשחות בגן העדן הזה, לקחת קצת פסק זמן מהחיים הרגילים ולשבת עם כוס מיץ פירות מול הנוף המחמם. הקינוח של היום היה בחזרה לראס אבו גלום, הפעם בשייט רגוע ,נהנו מכל רגע לראות את השילוב של הים עם המדבר, עוד התרגשות נפלא. בראס אבו גלום כבר לא היו מבקרים, כל האתר היה רק בשבילנו, הצלילה הייתה הקינוח של היום, אין מילים לתאר כמה מדהים ויפה היה לשחות בין הדגים מכל מני צבעים, להיות בתוך אקווריום ענק, להרגיש את כל היופי שמתחרש מתחת המים, עולם שלם ומלאו, זכינו בחוויה קסומה שנזכור עוד הרבה זמן. התוכנית הייתה להגיע לדהאב ולאכול ארוחת ערב שם אבל כאשר הגענו הרגשתי מיד שכל הטיילת מורכבת ממסעדות שהם למעשה מלכודת תיירים לכן אחרי חמש דקות החלטתי לשנות את התוכנית ולחזור למתחם לינה לארוחת ערב, החלטה נכונה ביותר, חיכה לנו ארוחת ערב טעים מאוד, מקלובות, דגים, קינוחים. המשכנו בערב אינטימי, ערב מקסים לתוך הלילה שכלל ריקודים, שירים וגם תחרות פלאנק עם מדידת זמנים, נבחרת לא שפויה. יום השלישי, למעשה היה יום חופשי לכל אחד , כל אחד עם עצמו, בלי למהר שום מקום, חלק מהחברים בחרו לצפות בזריחה, אחרים שילבו את הזריחה עם ריצה בוקר לאורך החופים, בכמה פינות היה אפשר לראות כמה מהם בפעילות במדיטציה ויוגה והשאר פשוט בחרו לשבת מול הים ולא לעשות כלום, יום מושלם. היה קשה לעזוב את המקום אבל הגיע הרגע לחזור לארץ, קיימנו את הטקס של המועדון ותוך 30 דקות המיניבוס אחזיר אותנו למעבר הגבול, הפעם לקח קצת יותר זמן לעבור. לסיכום היה לנו סוף שבוע מושלם ביותר, מלא חוויות, חזרנו הביתה עם מלא אנרגיות טובות, יש כבר בקשות לסיבוב חוזר, אין ספק שנגיע שוב, לסיני יש כל כך הרבה להציע. חברים מקסים ,המון תודות שבאתם לטייל איתי בחופי סיני, בזכותכם עוד חלום שהתגשם, משפחה של אלופים