VIP   TRAILS   ISRAEL
מועדון ריצות שטח , מרתונים וריצות ארוכות

| | ריצות ספונטניות | | מסביב המסלולים | | מאגר מסלולי שטח | | לוז הקרוב | | מסלול השבועי | | פרטי הקבוצה | | אודות המוביל

סיכום דו יומי צפון , חוצה הכרמל 1, 27 ק"מ
לצאת לדו יומי מאפשר להתנתק מהשגרה, לשכוח מהחדשות ולהתחבר בעוצמה לטבע. הפעם בניתי מסלולים בזמן הפריחה באחד האזורים הכי יפים בארץ. והנה צוות 6 הולך לגלות שבילים חדשים אתי , נבחרת איכותית ביותר. נפגשים בצומת אליקים, משאירים מכוניות ותוך כמה דקות נסיעה מגיעים למוחרקה. כבר בהחתלה פריחה מדהימה מחכה לנו, הסינגל בסימון אדום במגמה ירידה, יצאנו. רקפות, כלניות, אירס הגדול וטעימות מלוים אותנו לאורך כל המסלול, הטבע בכל יופיו. לא שכחנו לקחת מעילי גשם כי זה יום חורפי, טוב שכך כי מידי פעם ירד עלינו ממטרים של גשם וגם ברד אבל זה נמשך רק חצי דקה כל פעם, התחבאנו מתחת העצים וחכנו לקרנות שמש מדהימות ביותר אחרי על התקפה, זכינו בחיוכים, בצחוקים, בחוויה מדהימה, בהתחברות לטבע בכל המובנים. נופים פסטורליים ביותר עם עדרי פרות יפיפיות, 15 ק"מ של אושר. במסלול השני, ביקרנו בפארק נשר, חצינו את הגשרים התלויים הקסומים, זה היה הזדמנות לפריסה של מלכים. נסענו לעכו ללינה, בהדרכה אייל זכינו בסיור באור הכוכבים מרשים ביותר בעיר העתיקה, הלכנו לאורך החומות וסמטאות תוך כדי סיפורים על ההיסטורי ואדריכלות, זה היה בהחלט מרתק מאוד. סיום היום במסעדה דונינה, אחד המסעדות הטובות בעיר, מומלץ מאוד. יום השני, לאחר ארוחת בוקר, גילינו נחל כלח שלקח אותנו בלב ליבו של הכרמל, בגלל הגשם שירד יום קודם, היה לנו הרגשה שהוא נברא רק היום בשבילנו. לא היה ניתן לרוץ ושמחנו על זה כי כל דילוג על הסלעים החזיר אותנו לילדות, לפעמים גלשנו על הישבן, נהנו מכל רגע, מסלול קסום מומלץ ביותר. מסלול קצר של 6 ק"מ שהסתיים באנדרטה נספי השריפה בכרמל. היה כיף גדול לאורך כל המסלול, לא מיהרנו לשום מקום, היו הרבה צחוקים ואושר. לסיום היום עשינו הליכה בין המפרצים בחוף דור, לראות ולשמוע את הגלים מתנגשים על הסלעים, סיום יום מושלם ביותר. לשרית, לירן, אייל, עומר, גיא, אבי, המון תודות שבאתם לרוץ, לטייל איתי, תודה על כל הצחוקים, על החוויה המדהימה שעברנו ביחד ושנזכור עוד הרבה זמן, חוצה הכרמל 1 , 27 ק"מ בלי למהר לשום מקום